LogMeIn Duyurular

GLOBALNET, LogMeIn Türkiye Partnerleri arasında yerini aldı.

GLOBALNET, LogMeIn Türkiye Partnerleri arasında yerini aldı.

GLOBALNET, LogMeIn Türkiye İş Ortaklarından biri olarak uzaktan çalışma, online eğitim, toplantı, konferans, seminer, uzak sistem bilgisayar masaüstü yönetimi, desteği  konularında GoToMeeting, GoToWebinar, GoToTrainingJoin.meRescue, RescueAssist, Bold360 AI sohbet botlarıCentral, LastPass, GoToMyPC çözümleriyle bu alanlardaki önemli bir boşluğu doldurmayı, Türkiye’deki LogMeIn kullanıcılarına destek hizmeti sağlamayı, LogMeIn çözümleriyle entegre yazılımlar geliştirmeyi ve aynı zamanda bu çözümlerin yaygınlaşmasına katkı sağlamayı hedefliyor.

GLOBALNET Genel Müdürü ERTAN BARUT, “Global ölçekte Dünyanın en iyi 10 halka açık SaaS şirketinden biri ve birleşik iletişim ve işbirliği, kimlik ve erişim yönetimi ile müşteri katılımı ve destek çözümlerinde pazar lideri olan, dünyanın her ülkesine yayılan milyonlarca müşterisi olan LogMeIn ‘in Türkiye İş Ortakları arasında yer almaktan dolayı gururlandıklarını ve portföylerine katmaktan dolayı mutlu olduklarını belirtti. Ertan Barut, kullanımı kolay mobil ve uzak çalışanlar için ideal olan LogMeIn çözümleri ile bir çok Kurum, İşletmeler ve Kobilerin uzak çalışmaya aşamalı geçiş yolu sağlamak için çözüm arayışında olduğu bir zamanda bu iş ortaklığının daha da anlamlı olduğunu sözlerine ekledi

Ertan Barut, “LogMeIn tarafından tüm dünyada başlatılan kar amacı gütmeyen sağlık kurumlarına, eğitim kurumlarına, belediyelere ve kamu yararına çalışan sivil toplum kuruluşlarına yönelik olarak LogMeIn Acil Durum Uzaktan Çalışma Araçlarını 90 gün boyunca ve ücretsiz olarak sunduklarını ve yoğun başvuru olduğunu, henüz haberdar olmayan kuruluşların blog.globalnet.com.tr web sitesi üzerinden başvurabileceklerini de belirtti.”

LogMeIn ‘in insanların her yerden çalışmasına olanak tanıyan araçlar geliştirdiğini,  önümüzdeki yıllarda çevresel, sosyal ve ekonomik faktörlerin yanı sıra 5G gibi yeni teknolojilerin gelmesiyle daha fazla şirketin “sanal işyerini” benimseyeceğine inandığını belirten Ertan Barut, LogMeIn çözümlerinin her yerden basit, güvenli ve kolay kurulum teknolojisi ve tasarımıyla, milyonlarca bireysel profesyonelden yüz binlerce kobiye ve dünyanın en büyük ve en tanınmış markalarına kadar her büyüklükteki kuruluş tarafından tercih edildiğini belirtti.

 

LogMeIn Ürünleri ve Çözümleri

GLOBALNET olarak müşterilerimize aşağıdaki ürünlerle bütünleşik hizmetler sağlamaktayız.

LogMeIn, dünyanın dört bir yanındaki insanlar için uzaktan çalışmayı destekleyen yenilikçi ve güvenilir ürünler geliştirmektedir.

LogMeIn ürün ve hizmetleri ile müşterilerimize, hem zamandan tasarruf etme, hem daha fazlasını yapma, hem de dünyanın bir çok yerindeki diğer insanlarla bağlantı ve iletişim kurma imkanı sağlanmaktadır.

İletişim ve İşbirliği : LogMeIn GoToMeeting, GoToWebinar, GoToTraining, Join.me

Pazarlama, Seminer, Online Eğitim, İç İletişim amaçlı çevrimiçi etkinlikler oluşturmaya yönelik  Ses, Görüntü, Mesajlaşma, Çoklu Konferans, Çevrimiçi Eğitim Yazılım Çözümleri, 150’den 3000 katılımcıya kadar çevrimiçi görüntülü video, ses veya web toplantılar, eğitimler, ekran paylaşımları, HD video konferans ile ortak çalışmaya yönelik gelişmiş çözümler

GoToMeeting, tek kullanıcıların ve kuruluşların herkesle, her yerden masaüstü, web veya mobil cihaz aracılığıyla HD video konferans dahil profesyonel çevrimiçi toplantılar düzenlemesini kolaylaştırır.

GoToWebinar, pazarlama profesyonellerine binlerce katılımcıya kendin yap web seminerleri yapmak için ihtiyaç duydukları her şeyi sağlar.

GoToTraining, her büyüklükteki tek kullanıcı ve işletmenin, herhangi bir konumdaki katılımcılara canlı, etkileşimli eğitim oturumları sunmasını sağlar.

join.me, üretkenliği artırmak için tasarlanmış çevrimiçi toplantılar sayesinde insanlara dağınık ekiplerle, müşterilerle ve satıcılarla bağlantı kurmanın hızlı ve basit bir yolunu sunar.

Katılım ve Destek : LogMeIn Rescue, RescueAssist, Bold360

Sunucular, Bilgisayarlar, PC, Mac, iOS ve Android cihazların sorunlarını sorunsuz ve güvenli bir şekilde uzaktan çözmeye, yönetmeye yönelik uzak, mobil, video destek yazılım çözümleri

Rescue, BT uzmanlarının ve müşteri destek ekiplerinin teknik sorunları PC, Mac, iOS ve Android cihazlarda sorunsuz ve güvenli bir şekilde çözmelerine yardımcı olur.

RescueAssist, BT destek yöneticileri, danışmanları ve profesyonelleri için uzaktan destek ve servis masası çözümleri sunar. Teknik sorunları hızla çözün ve müşteri memnuniyetini kolayca artırın.

Bold360, müşteri katılım ekiplerine daha akıllı ve daha alakalı etkileşimler yapabilmeleri için her zaman müşteri yolculuğunun eksiksiz bir görünümünü sunar. .

Kimlik ve Erişim Yönetimi : LogMeIn Central, Pro,  LastPass, GoToMyPC

LogMeIn Central, BT ekiplerinin ve yönetilen servis sağlayıcılarının otomatik görevler, durum izleme ve uzaktan erişim ile tüm bilgisayarlarını tek bir yerden tutmasına yardımcı olur.

LogMeIn Pro, bireylere veya kuruluşların tüm uygulamalarına, dosyalarına ve verilerine her zaman, her yerden erişimini sağlar.

GoToMyPC, bireylere veya kuruluşlara ofis Mac’lerini veya PC masaüstlerini gerçek zamanlı olarak her yerden anında görüntüleme ve kullanma yetkisi verir.

LastPass, bireyler, ekipler ve işletmeler için şifre yönetimini basitleştirir. LastPass şifrelerinizi güvenli bir şekilde hatırlar, böylece hatırlamak ya da şifre aramak zorunda kalmazsınız.

Daha fazla bilgi için https://blog.globalnet.com.tr ve LogMeIn Ürün Tanıtım Bilgilendirme Web Sitemiz https://blog.globalnet.com.tr ‘yi ziyaret edebilirsiniz.

 

Bir şirket, sınırsız olanaklar.

On milyonlarca günlük kullanıcıyı, yılda bir milyardan fazla müşteri etkileşimini ve yirmi milyar sesli dakikayı destekleyen bir platformla LogMeIn, anlamlı bağlantılar oluşturmak için her büyüklükteki şirket tarafından güveniliyor.

 

 

LogMeIn Hakkında

LogMeIn, Inc. (NASDAQ: LOGM), merkezi Boston, Massachusetts’te olup Kuzey Amerika, Güney Amerika, Avrupa, Asya ve Avustralya’da ek lokasyonlara sahiptir.

Dünyanın en iyi 10 halka açık SaaS şirketinden biri ve birleşik iletişim ve işbirliği, kimlik ve erişim yönetimi ile müşteri katılımı ve destek çözümlerinde pazar lideri olan LogMeIn, neredeyse dünyanın her ülkesine yayılan milyonlarca müşteriye sahiptir.

Herkesin anlamlı iç görü, daha derin ilişkiler ve daha iyi sonuçlar elde etmek için insanların birbirleriyle ve çevreleriyle nasıl etkileşime girmesini basitleştirmek LogMeIn’in büyümesine, bu pazarların her birinde liderlik pozisyonunda dünyanın en iyi 10 SaaS şirketinden biri olma yolunda yardımcı oldu.

On milyonlarca günlük kullanıcıyı, bir milyardan fazla müşteri etkileşimini ve yılda yirmi milyar sesli dakikayı destekleyen bir platformla, yalnızca modern çalışma biçiminden yararlanmaya değil, aynı zamanda esnek, dağınık, mobil, verimli ve üretken bir şekilde modern çalışma yönteminin icat edilmesine yardımcı oldu.

Kullanımı kolay ürünleri profesyoneller tarafından benimsenmekte ve müşterilerinin yolculuklarına daha fazla iç görü, daha basit iç ve dış iş birliği ve daha güçlü bir işgücü arayan küçük ve orta ölçekli işletmeler tarafından kullanılmaktadır.

LogMeIn Inc. Kurumsal Web Sitesi : https://www.logmeininc.com

GLOBALNET Hakkında  

GLOBALNET, kurulduğu 1999 yılından bu yana İnternet Teknolojileri Odaklı yerli çözüm ve hizmetleri ile  bu teknolojilerin işletmelerin, çalışanların, tedarikçileri bayiler ve iş ortaklarının birbirleriyle daha iyi iletişim kurabilmesi ve de etkileşime girebilmesine yardımcı olma ve memnun etme hedefiyle faaliyetlerini sürdürmektedir.

TÜRKİYE ‘deki seçkin 1000 ‘e yakın kuruluşa hizmet vermekte olan GLOBALNET, yerli üretim bulut bilişim teknolojileri tabanlı çözüm ve hizmetlerinin yanında global firmalarla da işbirliği ve iş ortaklığı yaparak entegre yazılımlar geliştirmektedir.

GLOBALNET, LogMeIn uzaktan çalışma, online eğitim, online toplantı, online konferans, seminer, uzak sistem bilgisayar yönetimi konularında GoToMeeting, GoToWebinar, GoToTrainingRescue, RescueAssist, Central, LastPass ve Bold360 çözümleri ile Sağlık Hizmeti Veren Kurum ve Kuruluşlara LogMeIn Ürünleri ve Çözümleri konusunda destek sağlıyor.

Türkiye İş Ortağı olduğu Bitrix24 CRM çözümlerine entegrasyona yönelik yazılımlar geliştiren GLOBALNET, LogMeIn ürün ve çözümlerine de entegre yazılımlar geliştirmeyi planlamaktadır.

Müşterilerine satış öncesi ve sonrası mühendislik hizmetleri, gereksinim analizi, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, api entegrasyon, yazılım geliştirme, 7/24 yardım masası, teknik destek, danışmanlık ve eğitim hizmetleri sunmaktadır.

GLOBALNET aynı zamanda işletmelerin, kobilerin Dijital Dönüşümü, İnternet Varlıklarının Yönetimi, Web ve E-Ticaret ortamlarının geliştirilmesi, Bulut Sunucu Servisleri, Bulut Yazılım, Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, SEO çözümleri ve Destek hizmetleri de sunmaktadır. GLOBALNET Bitrix24 CRM altyapısının getirdiği güçlü altyapısıyla Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa ve Kocaeli illerindeki temsilcilikleri ile online hizmetler sunarak müşterilerine daha hızlı ve sorunsuz destek vermektedir.

GLOBALNET Kurumsal Web Sitesi : https://blog.globalnet.com.tr

LogMeIn Partner Ürün Tanıtım Bilgilendirme Sitemiz : https://blog.globalnet.com.tr

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Kapalı