Blog Makale

GLOBALNET Ekibi Bitrix24’ü Değerlendirdi

Türkiye CRM pazarının özellikle son yıllarda gözle görülür biçimde geliştiğini, iyileştiğini söylemek yanlış olmaz. İş dünyasında ücretsiz CRM kullanmak isteyen kurum ve kuruluşların sayısı giderek artış göstermektedir. Araştırma sonuçlarından elde edilen istatistiklere göre; müşteri ilişkileri yönetimi ve iş süreçleri yönetimine verilen önemin önümüzdeki birkaç yılda daha da artış göstereceği ön görülmektedir.

Satışları, satış ekiplerini daha kolay yönetmek ve kaynaklarını daha verimli kullanarak karlılığını artırmak isteyen işletmeler için Bitrix24, en gelişmiş CRM + BPM uygulamaları arasında gösterilmektedir.

Etkili işbirliği, iletişim, sosyal ağ, iş süreci, bilgi ve belge yönetimi için tasarlanmış olan Bitrix24 küçük, orta ya da büyük ölçekli her sektörden kurum, kuruluş ve işletmelerin kullanımı için tasarlanmıştır. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren Bitrix24 kullanıcıları memnuniyetlerini sıklıkla dile getirmektedir.

Bitrix24 Türkiye Gold Partner çözüm ortağı olarak müşteri portföyünü giderek artırmakta olan GLOBALNET, şirket içinde Bitrix24 değerlendirmesinde bulundu.

GLOBALNET Ekibi Neden Bitrix24 Kullanmayı Tercih Ediyor?

İnternet varlıkları ve dijital dönüşüm çözümleri sunan GLOBALNET, profesyonel çalışma prensibi ve kesintisiz destek hizmeti anlayışını misyon olarak belirlemiştir. Her biri kendi çalışma alanında uzman olan GLOBALNET ekibi şirket içerisinde Bitrix24 çözümleri ile zamandan tasarruf ederek, iş verimliliğini artırmaktadır.

Farklı departmanlarda görev alan her çalışana Bitrix24’ü neden kullanmayı tercih ettiği ve Bitrix24’ün hangi özelliklerini çok sevdiği soruldu.

Bitrix24 kullanmayı tercih ediyorum çünkü;

  • “Müşterilerime ait verilere kolayca erişebiliyorum.
  • Ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri, siparişleri denetleyebiliyor ve yönetebiliyorum.
  • Online chat, çalışma grupları ve proje grupları ile intranette çalışmak çok verimli.
  • Taskları, devam eden görev ve projeleri görebiliyorum.
  • Kişisel ve şirket takvimi ile zamanımı yönetebiliyorum.
  • Personele ait bilgileri, çalışma ve verileri takip edebiliyorum.
  • Bitrix24’ü mobil olarak kullanabiliyor ve her türlü veriye, istediğim her yerden erişebiliyorum.”

Siz de müşteri ilişkilerinizi iyileştirmek, iş süreçleri yönetimini kolaylaştırmak, verilerinize her yerden ve her zaman ulaşabilmek ve çalışanlarınızın verimliliğini, karlılığını artırmak için Bitrix24 kullanmaya başlayabilirsiniz. Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz, hizmet ve destek almak istediğiniz her an GLOBALNET iletişim kanalları açıktır.

Bitrix24 kullanıcıları Türkiye’de GLOBALNET® Kurumsal Hizmetleri ile GÜVENDE!

 

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Kapalı