linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

E-Posta Sorunları ve Çözümleri

E-Posta Sorunları ve Çözümleri

E-posta sorunları pek çok kişinin ve pek çok şirketin en sıklıkla yaşadığı sorunlar arasındadır.

Yaşanan e-posta sorunlarının farklı nedenleri ve çözümleri vardır. Genellikle gelen e-posta kutusuna dönen bütün hata mesajlarının alt satırında sorunun kaynağı ve nedeni yazar. Dikkatli bir biçimde bakıldığında hatanın kaynağının bu hata mesajında yer aldığını görebilirsiniz.

Eğer göndermiş olduğunuz hata mesajı alıyorsanız (dönen hata mesajları) ve hata mesajını çözme konusunda sıkıntı yaşıyorsanız [email protected] adresine bu mesajın orijinalini ilet özelliğini kullanarak gönderebilirsiniz.

E-posta adresinize ileti gönderirken alıcı kişiye bir hata mesajı gidiyorsa hata mesajının sizin tarafınızdan aynı şekilde [email protected] adresine gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

E-Posta Hata Mesajları

E-posta hata mesajları, sorunun kaynağına göre farklı şekilde olabilir.

Sunucular arası hata mesajları gider-gelir. Örnek vermek gerekirse … alan adını… uzantılı e-posta gönderdiğiniz sunucu GLOBALNETSERVER.NET uzantılı sunucu adresi üzerinden gider.

Posta kutunuza; e-posta göndermiş olduğunuz adresten, yani mail sunucu hizmeti alınan sunucudan;

  • teslim edilemedi
  • spam olarak algılandı
  • posta kutusu dolu
  • hatalı e-posta adresi
  • güvenilir olmayan sunucu
  • virüslü IP’si blacklistte (kara liste) gibi farklı türlerde hata mesajları gelebilir.

E-Posta Sorunları Giderme

Yaşanan e-posta sorunlarının nedenleri değişkenlik gösterebilir. Örneğin;

  • Karşıdaki sunucu, göndermiş olduğunuz iletinin içeriğini veya gönderdiğiniz e-posta adresini spam olarak algılayabilir.
  • E-posta gönderen kişiye GLOBALNET sunucuları tarafından spam/virüs algılama ya da blacklist uyarı içeren bir hata mesajı gidebilir.
  • Alıcı kişinin adresi yanlış yazılmış olabilir ya da bu şekilde bir adres var olmayabilir.
  • Alıcı kişinin e-posta kutusu dolu olduğu için de size bir hata mesajı dönebilir.

Hatalı E-Posta Şifre Girişi

Hatalı şifre girişi kullanıcıların en sık karşılaştıkları sorunlardan birisidir. Eğer hatalı e-posta şifre girişi yaptıysanız sunucu bulunduğunuz yerin IP’sini bloklayabilir. Bu durumda hem http://webmail.alanadiniz… adresine ya da web sitenize ulaşamaz hem de outlook mail servisleri çalışmaz.

Ancak şifrenizin doğru olduğu konusunda eminseniz, bulunduğunuz her DİNAMİK (değişen) IP’ ye sahip ise modeminizi açıp kapatmanız yeterli olacaktır.

E-posta kullandığınız ve İnternete bağlandığınız yerin STATİK IP’si varsa bildirebilirsiniz.

IP numarasını öğrenmek için;

http://whatismyipaddress.com/ adresinden IP numaranızı öğrenebilirsiniz.

GLOBALNET destek hizmetleri için 7 gün 24 saat bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Bitrix24 CRM İle Dijitalleşme Sürecinizi Hızlandırın: Özel İndirim Fırsatı

Bitrix24 CRM Nedir?

SEM Nedir?

TÜMAD Madencilik Web Sitesi Yayına Alındı

Blockchain Nedir?

KOZA Halı Bitrix24 CRM çözümleri ve uygulama yazılımları konusunda GLOBALNET’i tercih etti.

Akıllı Sözleşme: CopeTract

Açık Kaynak Kodlu Yazılımlar Sektör Çalıştayı Raporu

ALİ UZUN Şekercilik Dijitalleşme Sürecinde GLOBALNET’i Tercih Etti

Adresler

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80 | 83
+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.