linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

Dünya Kadınlar Günü Dijital Pazarlama Semineri Verildi

Dünya Kadınlar Günü Dijital Pazarlama Semineri Verildi

Dünya Kadınlar Gününe özel olarak Türkiye Bilişim Derneği (TBD) önderliğinde, TSE ev sahipliğinde düzenlenen içerik ve organizasyon desteği GLOBALNET tarafından gerçekleştirilen “Dijital Dünya Kadınları Semineri” düzenlenmişti. Katılımcılara çekiliş ile Turkcell, T-Soft ve GLOBALNET sponsorluğunda hediyeler verilmişti.

Organizasyonunu GLOBALNET’in ve eğitim desteğini FOKUS Akademi’nin üstlendiği “Dijital Pazarlama Eğitimi” TBD ev sahipliğinde 12 Nisan 2019 tarihinde düzenlendi. Dr. Sadık VURAL tarafından verilen eğitime 25 kişi katılım sağladı. Türkiye Bilişim Derneği (TBD) Bilişimle Girişimci Kadın Grubu’ndan katılımcılar da eğitime büyük ilgi gösterdi.

Dijital Pazarlama Eğitiminin İçeriği

  1. Dijital Pazarlamaya Giriş
  2. Arama Motoru Pazarlama
  3. Online Reklamcılık
  4. E-posta Pazarlama
  5. Sosyal Medya Pazarlama
  6. Analitik
  7. Strateji ve Planlama

Katılımcıların da sorularını dile getirip, deneyim ve tecrübelerini paylaştıkları interaktif (etkileşimli) bir eğitim gerçekleşti.

Dijital pazarlama, firmaların ya da markaların dijital medya kanalları üzerinden tanıtımını sağlamaktadır. Dijital pazarlama, Web sitelerinin amacına uygun biçimde tasarlanmasını, sosyal medyayı, radyo ve televizyonu, cep telefonlarını, reklam panolarını ve buna benzer pek çok geleneksel olmayan medya biçimlerini kapsamaktadır. Sosyal medyanın etkin biçimde kullanılması ile çok sayıda insana erişmek ve tüketici taleplerini, beğeni ve ihtiyaçlarını belirlemek daha kolay olmaktadır.

Dijital pazarlamada kullanılan yöntem ve stratejiler, geleneksel pazarlamada kullanılan yöntemlerden çok daha farklıdır. Dijital pazarlamanın hem üreticiler hem de tüketiciler açısından en önemli avantajlarından biri de gerçek zamanlı geri dönüş ve iletişim, etkileşimdir. Hem internetin hem de sosyal medyanın dinamik yapısı göz önünde bulundurulduğunda işini ya da markasını kurmak, büyütmek isteyen her kişi ya kurum için dijital medyayı kullanmak bir zorunluluktur.

Etkileşimli eğitim süresince katılımcılara İnternette marka olarak var olmak ve güvenilir, stratejik biçimde markalaşmak için neler yapılması gerektiğinden bahsedildi. Dijital pazarlama araçlarının ve dijital pazarlama reklam çeşitlerinin arasında sosyal medya mecralarının önemli bir yere sahip olduğu üzerinde vurgu yapıldı.

Dijital pazarlama stratejileri arasında en önemli faktörlerin ölçme, analiz, analitik gibi değişkenlerin olduğu belirtildi.

Dijital Pazarlama Eğitimi’ne katılım sağlayan tüm kadınlara “Katılım Belgesi” ve eğitmen Dr. Sadık Vural’a da “Teşekkür Belgesi” verildi.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Bitrix24 CRM İle Dijitalleşme Sürecinizi Hızlandırın: Özel İndirim Fırsatı

Bitrix24 CRM Nedir?

SEM Nedir?

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.