linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

CRM ve Müşteri Deneyiminin Önemi

CRM ve Müşteri Deneyiminin Önemi

Müşteri deneyimi, dijital çağın en önemli konularından biridir. Bu nedenle de “müşteri deneyimi nedir, müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik öneriler nedir?” gibi sorular da cevabı merak edilen, önemsenen sorular arasında yer alıyor.

En genel tanımı ile müşteri deneyimi takipçilerinizin, müşterilerinizin markanıza verdiği değeri yaratan tecrübelerdir. İşletmeler için müşteri deneyimi oldukça önem verilmesi, hassasiyetle üzerinde durulması gereken konular arasındadır. Çünkü özellikle günümüzde müşteri deneyimine önem veren şirketler, müşteri kaybını azaltırken kar oranını artırıyor.

Müşteri hizmetleri ile müşteri deneyimi farklı kavramlardır. Ancak müşteri deneyimi, müşteri hizmetlerinin vazgeçilmez parçalarından biridir. Örnek vermek gerekirse bir e-ticaret sitesinden aldığınız ürün ile ilgili bilgi almak için konuştuğunuz kişi nazik birisiyse bu sizin iyi bir müşteri hizmeti aldığınızı gösterir. Ancak satın aldığınız ürünün erken gelmesi, sonrasında ürün ile ilgili düşüncelerinizin önemsenmesi ise bir müşteri deneyimi örneğidir.

Bir işletmeyle olumlu bir deneyim yaşayan müşterinin, o işletmeden tekrar bir şey alması ve daimi müşteri olması yüksek ihtimaldir.

Bitrix24 İle Müşteri Deneyimini İyileştirmek

CRM programları kullanmak müşteri deneyimini iyileştirmenin ilk adımlarından biridir. Bitrix24 CRM, müşteri deneyiminde pazarlamadan satışa, sosyal medyadan çağrı merkezine kadar birbiriyle entegre olmuş bütünleşik bir işbirliği platformudur.

  • Bitrix24 CRM ile müşteri eğilimlerini analiz edebilirsiniz.

Mevcut ya da potansiyel müşteriler hakkındaki detaylı bilgiler, size bir yol haritası çizecektir. Özellikle fiyat belirleme, teklif verme, yapılandırma gibi konularda, müşterilere ait verilen analizi çok önemli bir etkendir. Müşterilerinizin beklentilerini karşıladığınızda sizi tercih etmeye devam ederler.

  • Bitrix24 CRM sayesinde müşterilerinizle samimi ilişkiler geliştirebilirsiniz.

Müşterilerinize ait özel günlerde onlara kutlama maili gönderebilir ya da bir ürünü, hizmeti satın aldıktan sonra memnuniyet anketleri uygulayabilirsiniz. Müşterilerinizin düşüncelerine, özel günlerine, istek ve taleplerine yönelik çalışmalar ile müşteri ilişkilerini iyileştirmeyi deneyebilirsiniz.

  • Bitrix24 CRM ile her an ulaşılabilir olabilirsiniz.

Başarılı bir müşteri deneyimi sunabilmenin en önemli adımlarından biri her an ulaşılabilir olmaktır. Satış öncesi, satış esnasında, satış sonrasında kolay ulaşılabilir olmak çok önemlidir. Bitrix24 ile müşteri ilişkilerinizi her yerden ve her zaman yönetmeye devam edebilirsiniz. Bazen müşterileriniz bir sorunla karşılaşabilir ve daha sabırsız olabilir.

Bitrix24 CRM programı ile müşteri deneyimini artırmak isterseniz hemen deneyebilirsiniz. GLOBALNET, Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz, destek ve danışmanlık hizmeti almak istediğiniz her konuda size sınırsız ve süresiz destek sağlayacaktır.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Bitrix24 CRM İle Dijitalleşme Sürecinizi Hızlandırın: Özel İndirim Fırsatı

Bitrix24 CRM Nedir?

SEM Nedir?

TÜMAD Madencilik Web Sitesi Yayına Alındı

Blockchain Nedir?

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.