Bitrix24 DuyurularÇevrimiçi SeminerlerGLOBALNETGLOBALNET HaberlerWebinarlar
Trend

İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

GLOBALNET Webinar Çevrimiçi Seminerleri

İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Bilgilendirme Semineri

15 Nisan 2021 Perşembe, Saat 14:00-15:30

Dijitalleşmede İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi

15 Nisan 2021 Perşembe saat 14:00’te gerçekleşecek olan İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Bilgilendirme Seminerimizde İş Süreçleri Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi uygulamaları, sağladığı avantajları ve süreç otomasyonu üzerine bilgiler yanında maliyet performans değerlendirmesi, örnek iş süreçleri yapıları gibi konularda bilgiler aktarılacaktır.

Seminerde ayrıca Bitrix24 ile dijitalleşme, iş süreçleri, müşteri ilişkileri, dijital pazarlama yönetimi, uzaktan şirket yönetimi ve bunun nasıl gerçekleştirilebildiği hakkında önemli bilgiler ve örnek başarı hikayeleri hakkında da bilgilendirmeler yapılacaktır.

Konuşmacı : KUBİLAY DEMİRKAN, CRM/BPM Çözümleri Ürün Yöneticisi
Tarih : 15 Nisan 2021 Perşembe, 14:00
KAYIT : https://www.globalnet.com.tr/webinar

GLOBALNET Internet Teknolojileri
Bitrix24 Türkiye Gold Partner

ÇEVRİMİÇİ KAYIT SAYFASI

(isterseniz bu sayfada ya da aşağıdaki bağlantıya tıklayarak kayıt olabilirsiniz.)  https://attendee.gotowebinar.com/register/6688378023635459339 

WEBINAR HAKKINDA

AMAÇ
Kurumların ve şirketlerin iş süreçlerini ve müşteri ilişkilerini uçtan uca çözümler ile dijital platformlara taşıyan birçok ürün mevcut.
Bir yandan, her geçen gün bu ürün gamına yenileri eklenmekte, diğer yandan da mevcut ürünler, piyasa koşullarının oluşturduğu yeni ihtiyaçlara yönelik eklentiler ile ürünlerini zenginleştirerek, daha geniş ve faklı sektörlere yönelik yeni modüller ile ürünlerini geliştirmeyi sürdürMEKTELER.

İÇERİK
• İş Süreçleri Yönetimi / Müşteri İlişkileri Yönetimi programları:
(i) Tanıtımı; (ii) Sağladığı avantajlar; (iii) Otomasyon özellikleri
• Maliyet bakımından ürünlerin üstünlükleri
• Örnek başarı hikâyeleri

KONUŞMACI ÖZGEÇMİŞİ :

KUBİLAY DEMİRKAN – CRM/BPM Çözümleri Ürün Yöneticisi

1972 İstanbul doğumlu olan Kubilay Demirkan Dokuz Eylül Üniversitesi Maden Mühendisliği Bölümü’nü (1994- İzmir) ve St. Pius Culinary School (2014 Kanada -Montreal) Şeflik Okulu’nu bitirdi.

Ekim 2019 ‘dan itibaren, GLOBALNET İnternet Teknolojileri CRM/BPM Çözümleri Ürün Yöneticisi olarak çalışmakta olup, telekomünikasyon ve altyapı geliştirme süreçlerinde proje ve idari yöneticilik yaptı.

Bunlardan bazıları;

  • Lucent Technologies ve Pfliderer AG Telekomünikasyon alt yapı Proje Yöneticiliği,
  • Metro Cash & Carry – (Ankara- Mamak) Büyük Elçiliklerden sorumlu Satış Temsilciliği,
  • ODTÜ – Rüzgem -Orta Doğu Teknik Üniversitesi Rüzgar Enerjisi Merkezi İdari Müdürlüğü,
  • İkon Bilgisayar / İris İnteraktif / Grafiti Soft Yazılım İş Geliştirme ve Proje Yöneticiliği’dir.

Uluslararası sivil diyaloğu geliştirme ve çevre duyarlılığını arttırmaya yönelik, spor ve müzik (Datça – Symi  Açık Deniz Maraton Yüzme Etkinliği, Datça Kış Yüzme Etkinliği, Muğla Gökova Pedallarımın Altında Bisiklet Turu, Büyükada Uluslararası Viola Müzik Okulu gibi) etkinlikleri başlatan ekipte yer alıp ortak düzenleyicisi olarak aktif çalışmalar yürütmüştür.

İyi derecede İngilizce ve orta derece Fransızca ve Almanca bilmektedir.

Bitrix24 Bütünleşik İş birliği ve İletişim Platformu

✓ İletişim ve İşbirliği Araçları
✓ En Gelişmiş CRM
✓ Güvenli Doküman Yönetimi
✓ İnsan Kaynakları Yönetimi
✓ Proje ve Görev Yönetimi

Şirketiniz: Bütünleşik, Sınırsız, Çevrimiçi.

 

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu