Blog Makale

Bitrix24 Sanal Çağrı Merkezi Çözümleri

Bitrix24 iş süreçlerini kolaylaştıran, müşteri ilişkilerini ve etkileşimini iyileştiren, proje, zaman, insan kaynakları, satış ve pazarlama hedeflerini daha kolay takip edilebilir hale getiren BPM + CRM programlarından biridir.

Bitrix24’ün dünyada 5 milyondan fazla kullanıcısı vardır. GLOBALNET, Bitrix24 Gold Partner iş ortağı olarak hem Türkiye’de hem de yurt dışında Bitrix24 eğitim, danışmanlık ve destek hizmeti sunmaktadır. Yurt dışında ve Türkiye’de CRM uygulamaları arayan pek çok kurum, kuruluş ve işletme tercihini Bitrix24’ten yana kullanıyor.

Faaliyet alanları farklılık gösteren, farklı büyüklükte pek çok işletme Bitrix24’ün işlevsel araçları ve çözümleri ile iş süreçlerini takip edilebilir ve kolay yönetilebilir hale getiriyor. Bitrix24 kullanmayı en sık tercih eden sektörlerden biri de Telekom sektörüdür. Bitrix24 CRM çözümleri ile birlikte geldiğinden müşteri hizmetleri veya destek çözümü olarak kullanılabilir.

Bitrix24, pek çok işletmenin aradığı sanal çağrı merkezi çözümüdür. Bitrix24 CRM sesli posta kutuları, telefon görüşmelerini kaydetme, çağrıların sıralarını ayarlama, arayanları beklemeye alma ya da başka bir çalışana aktarma, telefon görüşmelerinde yönlendirme gibi temel özelliklere sahip özel bir santraldir. Bitrix24 özel santrali için bir donanıma gerek yoktur. Hoparlör, mikrofon ya da normal kulaklık olan bir bilgisayar yeterli olacaktır.

Bitrix24 Çağrı Merkezi Temel Özellikler

Bitrix24 ücretsiz sanal çağrı merkezinin CRM ile birlikte gelmesi kullanıcılara pek çok avantaj sağlar.

Kurulum ya da entegrasyon için zaman harcamaya gerek yoktur. Müşterileri ya da müşteri adaylarının listesini aldıktan sonra arama yapmak için başka bir şeye ihtiyacınız yoktur.

Mevcut bir müşteri aradığında daha önceden belirlenmiş ve otomatik olarak atanmış kişiye yönlendirilir. Cevapsız çağrıların ve yeni arayan kişilerin kaydı CRM’ye otomatik olarak eklenebilir. Telefon görüşmesi esnasında müşteri kayıtlarını görüntülemek mümkün olduğu gibi görüşme esnasında not almak da mümkündür.

Bitrix24 yöneticisi her bir aracı sadece müşteri adaylarıyla sınırlayabilir ya da müşteri aday listesinin tamamı için ücretsiz oluşturulmasını sağlayabilmektedir.

Temel Özellikler:

  • Ücretsiz gelen telefon görüşmeleri
  • Uygun fiyatlarla başlayan giden telefon görüşmeleri
  • Otomatik çevirici, IVR (Etkileşimli sesli yanıt sistemi)
  • Arama günlükleri ve raporları
  • Gelişmiş CRM
  • Evrensel çalışma koşulları
  • Evden, ofisten her yerden erişim
  • Mobil uygulama desteği (IOS/ Android)
  • Masaüstü uygulama desteği (PC/ MacOS)

Bitrix24, telefon numaraları konusunda farklı alternatifler sunar. Eğer kullanıcı giden telefon görüşmesini sadece Bitrix24 üzerinden yapmak istiyorsa herhangi bir işlem yapmaya gerek yoktur. Gelen ya da giden aramalar için kullanıcının kendi numarasını verme seçeneği de mevcuttur.

Bitrix24’ü diğer sanal çağrı merkezi çözümlerinden farklı kılan özelliklerden biri de yardım masası, çalışan sohbeti, göre v ve proje yönetimi, teklifler, belge ve doküman yönetimi, video konferans, grup takvimleri, özel sosyal ağ vb. gibi 35 ten fazla sanal ofis aracıyla birlikte gelmesidir.

Bitrix24 çağrı merkezi CRM ile;

  • CRM üzerinden çağrıları cevaplayabilirsiniz.
  • Müşterilerinizi tayin edilmiş yöneticiye ya da çalışana otomatik olarak bağlayabilirsiniz.
  • Müşteri bilgilerini çağrı sırasında görüntüleyebilirsiniz.
  • Çağrınız sırasında potansiyel gördüğünüz yeni bir müşteri kaydı oluşturabilirsiniz.
  • Yeni gelen her cevapsız çağrı için potansiyel müşteri oluşturabilirsiniz.
  • Aramaları takvime kaydedebilirsiniz.
  • Gerçekleşen satışları CRM’ye kaydedebilirsiniz.
  • Gelen ve giden aramaları CRM sistemi üzerinden takip edebilirsiniz.

Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz, destek, danışmanlık, eğitim ve yapılandırma hizmeti almak istediğiniz her konuda bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bitrix24 kullanıcıları Türkiye’de Bitrix24 ile güvende!

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Kapalı