Blog Makale

BITRIX24 ile NELER YAPABİLİRSİNİZ ?

BITRIX24 BPM + CRM Çözümleriyle ilgili lütfen GLOBALNET BITRIX24 uzman ekiplerimize danışmadan karar vermeyiniz, bilgilendirme, sunum ve demo için bize ulaşınız.
Yurtiçi ya da Yurtdışı ürün, hizmet sağlayıcı bir marka olarak az çok büyüme ve gelişme hedeflerinizi tahmin edebilmekteyiz.
Bitrix24 CRM ve BPM çözümleri, büyüyüp gelişiminize ciddi katkı sağlayacak bir bulut tabanlı aynı zamanda bağımsız sunucularınız üzerinde kullanabileceğiniz, özelliklerini incelediğinizde diğer 3 milyonu aşkın şirket gibi sizin de tam da aradığım çözüm bu diyebileceğiniz gelişmiş bir işbirliği platformudur.

BITRIX24 Türkiye İş Ortağı GLOBALNET olarak kısaca neleri yapabileceğinizi aşağıda sizin için derledik.

BITRIX24 ile ;
* İstediğiniz ZAMAN
* İstediğiniz YERDEN (internet erişimi ya da 3g/4.5g bağlantınız olması yeterli)
* istediğiniz CİHAZDAN (akıllı cep telefonu, bilgisayar, notebook, netbook, ipad, tablet v.s.)
* İstediğiniz ŞEKİLDE (e-mail, chat, görüntülü ya da telefon entegrasyonu ile sesli)

VERİLERE ERİŞİN
* Müşteri verilerine
* İş Ortakları verilerine
* Finansal Verilerine
* Tedarikçi Verilerine
* Personel, İşgören Bilgilerine
* Projelere
* Satışlara
* Ar-Ge çalışmalarına
* Dokümanlara, Dosyalara, Formlara
* Üretim Verilerine
* Performans Verlerine (çalışan, tedarikçi, müşteri vb)
her an her yerden anında ERİŞİN, her türlü analizi yapabilme özgürlüğüne ve kolaylığına sahip olun

SÜREÇLERİ YÖNETİN
* Tanıtım Pazarlama Plan ve Aktivitelerinizi
* Gelen Talepleri,
* Teklifleri,
* Satış Sipariş Sözleşme Süreçlerini,
* Gelen Giden Malzeme Tedarik Alım Taleplerini,
* Tedarikçi Siparişlerinizi ve Satınalma Süreçlerini,
* İnsan Kaynakları İşe Alım Süreçlerini,
her an her yerden anında YÖNETİN ve tüm süreçleri izleme, değerlendirme, yorum yapma, müdahale etme özgürlüğüne ve kolaylığına sahip olun

KİTLELELERE BAĞLANIN
* Müşterilerinize
* İş Ortaklarınıza
* Personelinize
* İş Birliği Yaptığınız Kişilere
* Küme Çalışma Gruplarınıza
* Toplantılarınıza, Etkinliklerinize
* Şirketiçi Proje ve Çalışma Gruplarınıza (dışarıya kapalı intranet)
* Şirketdışı Proje ve Çalışma Gruplarınıza,
* Dış Kaynak olarak İş Yaptıklarınıza (extranet)
* Sosyal Medya Ziyaretçilerinize
* Firma olarak Online ve Sürekli Erişilebilirlik ile
her an her yerden anında BAĞLANIN ve Online Chat, Mail, Web, Telefon, Görüntülü İletişim, Toplantı v.b. ortam üzerinden İletişim Kurma özgürlüğüne ve kolaylığına sahip olun

ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜSÜNÜZ
* Şirket Verimliliğini izleyin, arttırın,
* Müşteri memnuniyetini sağlayın,
* Sektörünüzle entegre olun,
* Kitlelerle bağlantı halinde olun,
* Dünya pazarlarına erişin,
* İhracatınızı arttırın,
* Şirketinizi büyütün,

DİJİTAL DÖNÜŞÜM İLE GELEN DEĞİŞİMİ YAKALAYIN
Dijital Dönüşümde CRM ve BPM Altyapılarının Önemi
BPM İş Süreçleri Yönetimi : Çalışanların iş süreçlerini tanımlama, modelleme, analiz etme, ölçme, geliştirme ve optimize etmelerine olanak tanıyan bir faaliyet yönetimi disiplinidir. İş süreçlerinin teknik sınırlamalar içerisine alınarak yönetilmesi sayesinde iş performansının maksimize edilmesi üzerine odaklanmış bir yaklaşımdır.
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi : Şirketlerin hali hazırdaki müşterileri ve gelecekteki potansiyel müşterileri ile etkileşimlerini en yüksek seviyeye taşıması amacıyla tercih edilen bir altyapıdır. Bu etkileşim sağlanırken de çok çeşitli veri analiz metotları kullanılır ve özel olarak tasarlanmış araçlar sayesinde CRM altyapısı mevcut müşterilerin devamlılığını kazanmaya ve yeni müşterilerin bu havuza eklenmesine yardımcı olur.
BPM + CRM : İçinde bulunduğumuz Dijital Dönüşüm devrinde şirketlerin çalışma verimliliklerini en yüksek seviyeye getirme ve müşteri ilişkilerinde mükemmeli yakalama amacına ulaşmak için en öncelikli başvurdukları altyapılar CRM ve BPM yaklaşımları olmaktadır.
GLOBALNET Dijital Dönüşüm sürecine bu dijitalleşme araçlarını dahil etmiş olup, en verimli, en başarılı ve en kapsamlı CRM-BPM çözümüne ulaşmıştır. Şirket bünyesinde Bitrix24 CRM BPM platformunu kullanmakta olan GLOBALNET bu deneyimini değerli müşterileriyle de paylaşabilmek adına Bitrix24 Resmi İş Ortağı olarak özel çözüm, destek ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
BITRIX24 CRM + BPM : İçinde bulunduğumuz dönemde CRM ve BPM altyapıları çoğunlukla farklı yazılımlarla sağlanabilmektedir. Bu iki temel yaklaşımı tek bir platformda birleştiren yazılımların sayısı oldukça sınırlıdır. Farklı platformlarda ortak bir çalışma uyumunu yakalamak konusunda zorluklar yaşanması olasıdır. Bu sebeple günümüzde şirketler farklı yazılımlar kullanmak yerine tek bir yazılımda tüm iş faaliyetlerini dijitale aktarabilme olanağını tercih etmektedir. Bitrix24 CRM BPM platformu öne çıkmaktadır. Çoğunluğu oluşturan yazılımların aksine Bitrix24 yalnızca bir CRM ya da BPM yazılımı değildir. Aksine bu iki yaklaşımı başarılı bir şekilde birleştirmiş ve harmanlamıştır. Bu sebeple hem müşteri ilişkilerini hem de iş süreçlerini ortak bir uyum içerisinde yürütebilmeyi amaçlayan şirketler için Bitrix24 ideal çözüm olarak göze çarpmaktadır.

Hangi Faaliyetlerde Kullanılır ?
Bitrix24 CRM BPM platformu bir şirketin onlarca farklı faaliyetini yürütebileceği bir çözümdür.
* Müşteri, İş Ortağı, Tedarikçi ve Personel veri tabanı yönetimi
* Müşteri ve iş ortakları ile iletişim, etkileşim
* Tanıtım, pazarlama kampanyaları
* Şirket içi anlık hızlı iletişim ağı
* Şirket içi veri ve dosya paylaşımı
* Şirket içi ve dışı proje süreçleri takibi
* Satış Sipariş Sözleşme süreçleri
* Muhasebe/Finans süreçleri
* Satın alma süreçleri
* Çalışan performans raporları
* Verimlilik raporları
* İş akışları
ve daha bir çok farklı faaliyeti tek bir platformdan yürütebilmekte ve yönetebilmektesiniz.

Nasıl kullanılır ?
Bitrix24 bulut tabanlı ve dilerseniz gelişmiş sunucu bazlı kullanabileceğiniz bütünleşik işbirliği çözümlerinin bir arada olduğu bir uygulamadır. Bu sebeple artık müşteri bilgileriniz, dosyalarınızı, proje süreçlerine ait belgelerinizi ayrıca saklamanıza gerek kalmaz. Tüm iş araçlarınızla ilgili bilgiler bulut ortamında ve tüm kullanıcıların (Yetki seviyelerine göre içeriğe erişimler ayarlanabilmektedir) erişimindedir. Bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlar dahil tüm platformlarda kullanılabilmektedir. Android ve iOS platformlarında bulunan Bitrix24 mobil uygulaması sayesinde çalışanlar dünyanın neresinde olursa olsun akıllı telefonları üzerinden iş süreçlerini yönetebilme olanağına sahiptir.

Kimler Bitrix24 Kullanmalıdır ?
2-3 kişiden oluşan küçük ticari işletmelerden on binlerce çalışanı olan büyük ölçekli kurumsal şirketlere kadar, müşteri ilişkilerine önem veren ve iş süreçlerinin verimliliğini en yüksek seviyede tutmayı hedefleyen, ihracat yapan, tüm markalar, firmalar, sektörler için Bitrix24 oldukça faydalı bir platform olarak dikkat çekmektedir.
Daha fazla bilgi edinmek, destek almak ve katma değerli hizmetlerimiz hakkında bilgilenmek için : https://blog.globalnet.com.tr/ Sitemizi ziyaret edebilir, bütün açık iletişim kanallarımızdan bize 7/24 ulaşabilirsiniz.
Hedefimiz Türkiye’deki 10.000’e yakın Bitrix24 kullanıcısına ulaşabilmek ve onlarla sürekli iletişim halinde olarak Bitrix24 çözümlerinden daha etkin yararlanmalarını sağlamak için destek olmaktır.
BITRIX24 TÜRKİYE İŞ ORTAĞI CRM BPM DESTEK MERKEZİ GLOBALNET
(Kurumsal web sitemiz : blog.globalnet.com.tr)

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Kapalı