linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

Bitrix24 CRM Analytics’te Satış Planı

Bitrix24 CRM Analytics’te Satış Planı

Satış hedeflerinin belirlenmesi, satış ekibinin başarıya ulaşmasında oldukça etkilidir. Satış hedeflerini oluşturmak hem satış ekiplerini motive eder hem de artan kazançlar elde etmenize yardımcı olur. Bitrix24 CRM Analytics, satış temsilcilerinin her biri için satış hedefleri belirlemenize yardımcı olur. Bununla birlikte gelişmeleri incelemek için de bir satış planı sunar.

Bitrix24’te satış hedefini tercih edebilir ve belli bir zaman aralığında kazanılması ya da gerekli satış hacmi olarak ayarlanması gereken fırsatları girebilirsiniz.

Hedef dönemini ay veya yıl olarak seçebilir; kısa ya da uzun ölçekte küresel bir plan oluşturabilirsiniz. Bitrix24’te satış hedeflerine erişim izinlerini de yapılandırabilirsiniz.

Bu yapılandırmayı gerçekleştirmek için CRM Analytics bölümünden; Satış-satış planı ve satış hedefi seçeneklerini izleyebilirsiniz.

Bu seçenek sadece CRM+, Standart ve Profesyonel plan aboneleri tarafından kullanılabilir.

bitrix24 crm analyticste satis plani icerik

Satış Planlaması Neden Önemlidir?

Hangi sektörde faaliyet gösterirse göstersin küçük ya da büyük her işletmenin, şirketin planlama yapmadan başarıya ulaşması mümkün değildir. Satış planlaması şirketler için hayati önem arz eden konulardan birisidir.

Satış planlaması önemlidir çünkü;

– Ortaya çıkabilecek riskleri önceden görmenize yardımcı olur.

– Ürün ya da hizmetlerin mevcut durumunu, hedefini, hedefe nasıl gideceğini belirlemenize yardımcı olur. Böylece pazarlama sürecinin yönetimini daha kolay bir hale getirir.

Satış planlaması bir ürünün farklı pazarlarda sunulmasına da imkan sağlar.

Başarılı bir satış planı;

– Kapsamı açık ve net olarak belirlenmesi,

– İşletme, ürün ve gelir hedefleri tanımlanması,

– Önceki dönemlere ait performans değerlendirmesi,

– Pazar, rakip ve sektör analizi yapılması,

– Bireyler ve ekipler için eylem planlaması yapılması,

– Performans izleme ve raporlama gibi aşamaları içerisinde barındırmalıdır.

Satış Planının Sağladığı Avantajlar

Doğru ve hedefler göz önünde bulundurularak hazırlanmış bir satış planı şirketler için pek çok fayda sağlayabilir.

– Satış planı ile bir işletme satış hedef kümesi tanımlayabilirsiniz.

– Hedef kitlesine ve pazara yönelik uygun stratejiler belirleyebilirsiniz.

– Satış ekibi için satış taktikleri belirleyebilirsiniz.

– Satış planı ile satış ekibini aktifleştirebilir, motivasyonunu yükseltebilirsiniz.

– Hedeflere ulaşmak için atılması gereken adımları belirleyebilir ve bu doğrultuda bütçe planlaması yapabilirsiniz.

– Hedefleri düzenli aralıklar ile gözlemleyebilir ve satış yaklaşımlarını geliştirebilirsiniz.

Bir satış planı oluşturmak, hedeflere ulaşmak ve satışları artırmak için hemen Bitrix24 CRM kullanmaya başlayabilirsiniz. Bitrix24 ile iş süreçleri yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi ve satış yönetimi çok kolay!

Bitrix24 ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da lisans, kurulum, yapılandırma, özelleştirme, eğitim, destek ve danışmanlık hizmeti almak için GLOBALNET ile iletişime geçebilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Bitrix24 CRM İle Dijitalleşme Sürecinizi Hızlandırın: Özel İndirim Fırsatı

Bitrix24 CRM Nedir?

SEM Nedir?

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.