linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

5 Adımda Doğru CRM Yazılımını Seçmek

5 Adımda Doğru CRM Yazılımını Seçmek

Müşteri İlişkileri Yönetimi CRM, hiç şüphesiz büyük ya da küçük her şirket, işletme, kurum ve kuruluş için olmazsa olmazlardan biridir. Özellikle günümüzde teknolojinin gelişmesi, İnternet kullanımının yaygınlaşması müşteri ilişkilerini, satış süreçlerini ve en önemlisi de iş süreçlerini etkiledi.

İş süreçlerini ve müşteri ilişkilerinin yönetimini takibini kolaylaştıran CRM yazılımları rekabet gücünüzü korumanıza yardımcı olur.

Peki, CRM yazılımları rekabet gücünüzü nasıl korur ve başarınızı artırmanızı nasıl sağlar?

– Tüm müşterilerinize ait verilere bir arada ulaşabilmenizi ve düzenli bir biçimde yönetebilmenizi sağlar.

– Satış ve pazarlama süreçlerini kontrol altında tutmanıza yardımcı olur. Aynı zamanda bu süreçlerin yönetimini de etkin bir biçimde yapmanızı sağlar.

– Ekipleriniz ve departmanlarınız arasında etkin bir iletişim kurmanıza olanak sağlar.

– Mevcut ve potansiyel müşterilerle ilişkileri iyileştirmenizi, etkileşimi artırmanızı sağlar.

– Satış ve pazarlama kampanyalarını düzenlemenize yardımcı olur.

– Zamandan tasarruf etmenize ve karlılığı artırmanıza yardımcı olur.

– Yapılan işleri, görevleri, projeleri kolayca takip etmenize olanak sağlar.

– Bulut teknolojisi ile desteklenen CRM yazılımı, internet bağlantısının olduğu her yerde erişime açıktır. Bu belki de CRM sistemlerini vazgeçilmez yapan en önemli özelliklerden birisidir. Böylece şirket dışında da tüm personel, müşteri verilerine ulaşabilir. İş süreçlerini takip etmeye, yönetmeye devam edebilirsiniz.

CRM Yazılımı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

İşletmeniz için en uygun CRM yazılımını seçmek çok kolay olmayabilir. İş süreçlerinizi, özelleştirilebilir alanlarınızı, bütçenizi ve daha pek çok faktörü göz önünde bulundurmak zorunda kalabilirsiniz.

İşte şirketiniz için doğru CRM yazılımı seçmenizi sağlayacak ipuçları:

  1. Hedeflerinizi belirleyin.

İşletmenizin iş süreçlerini göz önünde bulundurun. En verimli ve en verimsiz iş süreçlerini belirleyin. Ve bir CRM sistemi ile neyi geliştirmek istediğinizi açık ve net bir biçimde ortaya koyun. CRM sistemi ile ne yapmak istiyorsunuz, hangi süreçleri iyileştirmek, hangi alanlarda takibi kolaylaştırmak istiyorsunuz gibi sorular hedeflerinizi ortaya koymanıza yardımcı olacaktır.

  1. CRM yazılımının mobil olmasına ve diğer uygulamalarla entegre edilebilir, özelleştirilebilir olmasına özen gösterin.

CRM programı satın alma amacınız iş süreçlerinizin takibini ve yönetimini daha kolay bir hale getirmesi.

CRM yazılımın mobil olması tüm verilerinize, süreçlerinize istediğiniz her yerden her zaman erişebileceğiniz anlamına gelir. Diğer uygulamalarla entegre edilebilmesi ise tek bir program ile tüm işlerinizi halledebilmenize olanak sağlar. Böylece verimliliği artırabilir ve zamandan tasarruf edebilirsiniz.

Özelleştirilebilir CRM yazılımını kendi iş süreçlerinize göre yapılandırabilirsiniz. Her işletmenin iş süreci kendine özgüdür ve kullanacağınız yazılımın iş süreçlerinize göre özelleştirilebilir olması son derece önemlidir.

  1. İşlevsel ve kullanımının kolay olmasına dikkat edin.

Ara yüzü ve kullanımı kolay bir CRM programı seçmeye özen gösterin. Karışık ve kullanımı zor bir yazılımın pek çok özelliğini kullanamayabileceğinizi de göz önünde bulundurun. Kolay kullanıma sahip bir CRM programını hem siz hem de tüm ekibiniz etkin bir biçimde kullanacaktır.

  1. CRM yazılımı satın almadan önce teknik destek hizmetinin var olup olmadığını göz önünde bulundurun.

Şirketiniz için bir CRM yazılımı seçmeden önce CRM sağlayıcınızın teknik destek, danışmanlık gibi hizmetleri sağlayıp sağlamadığından emin olun. Teknoloji ile aranız ne kadar iyi olursa olsun mutlaka teknik desteğe ihtiyaç duyabilirsiniz.

  1. CRM yazılımı fiyatları hakkında bilgi edinin ve bu doğrultuda bütçe planlaması yapın.

CRM programı fiyatları seçeceğiniz firmaya, plana ya da ek olarak isteyeceğiniz hizmetlere göre farklılık gösterebilir. CRM programı kullanmak için bir bütçe ayırmalı ve uzun soluklu kullanabileceğiniz bir plan seçmelisiniz.

Online CRM programı Bitrix24, aradığınız CRM programı olabilir. Hemen deneyebilir ve iş süreçlerinizi istediğiniz her yerden her zaman yönetebilmenin, takip edebilmenin keyfini çıkarabilirsiniz. Satış süreçleri, insan kaynakları, görev ve proje yönetimi gibi işinizi kolaylaştıracak pek çok özellik Bitrix24’te!

Bitrix24 Gold Partner İş Ortağı GLOBALNET ile iletişime geçin ve şirketinize en uygun CRM planını seçmenize yardımcı olalım.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Bitrix24 CRM İle Dijitalleşme Sürecinizi Hızlandırın: Özel İndirim Fırsatı

Bitrix24 CRM Nedir?

SEM Nedir?

TÜMAD Madencilik Web Sitesi Yayına Alındı

Blockchain Nedir?

KOZA Halı Bitrix24 CRM çözümleri ve uygulama yazılımları konusunda GLOBALNET’i tercih etti.

Akıllı Sözleşme: CopeTract

Açık Kaynak Kodlu Yazılımlar Sektör Çalıştayı Raporu

ALİ UZUN Şekercilik Dijitalleşme Sürecinde GLOBALNET’i Tercih Etti

Adresler

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80 | 83
+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.